L’objectiu principal d’aquesta fase consistia en familiaritzar-me de nou amb la dinàmica del centre i de l’aula, i també conèixer el pla pilot iniciat sobre el treball en intel·ligències múltiples. A continuació, analitzaré els diferents indicadors plantejats per tal de comprovar si he aconseguit o no els objectius plantejats inicialment.
1.
Les informacions recollides mitjançant les observacions d’aula i l’aplicació
dels instruments d’anàlisi m’han permès realitzar un anàlisi del context
adequat.
L’observació permet l’avaluació en el
context natural dels alumnes. A través d’una observació sistemàtica dels alumnes
i del registre narratiu dels aspectes més rellevants, he pogut realitzar un
anàlisi del context adequat que m’ha permès situar-me de nou en la dinàmica del
centre.
2.
L’entrevista amb la mestra de l’aula m’han servit per recollir informació sobre
el pla pilot.
Al plantejar una entrevista
semi-estructurada, en la qual hi havia preguntes que planificades de caràcter
més tancat, però deixant espai a preguntes obertes que sorgissin per tal de facilitar
la conversa, va propiciar que la mestra em pogués explicar perfectament el
funcionament del pla pilot fins aleshores i les tasques que havien estat
portant a terme anteriorment.
3.
He cercat i revisat més de 15 fonts escrites i recursos web sobre el treball en
intel·ligències múltiples mitjançant les quals he pogut elaborar un corpus
teòric i pràctic sobre les intel·ligències múltiples.
He portat a terme una recerca de
bibliografia i webgrafia per tal d’obtenir informació sobre el treball en
intel·ligències múltiples, de més de 15 fonts diferents.
4.
El grau de satisfacció en relació a la reunió de coordinació realitzada ha
estat alt ja que ha permès elaborar un pla de treball consensuat.
La reunió va ser un èxit i vam poder
fixar les diferents fases del pla de treball de manera consensuada i conjunta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada