La veritat és que la primera impressió va ser molt bona. Em
van acollir molt bé i de seguida em vaig sentir part d’alguna cosa que encara
no sabia molt bé que acabaria sent.
Vam aprofitar el primer contacte per organitzar i planificar
el calendari, i la psicopedagoga em va situar en el context en el qual treballaríem.
Les dues psicopedagogues que hi ha al centre aquest curs també realitzen les
funcions de directora i sots-directora, la qual cosa implica que durant la
jornada laboral es divideixen les tasques a portar a terme. És per això que em
va comentar que podria ubicar-me en una aula, on la mestre d’educació especial
també és psicopedagoga, i anar alternant l’estada a la classe amb compartir les
tasques que ella porta a terme.
Un cop acabada la reunió inicial em va ensenyar tota l’escola.
Aquesta està dividida en dos edificis, un més vell on hi ha la majoria d’aules
d’educació primària, el menjador i els despatxos, i unes cargoleres on s’hi
ubica la classe de cicle superior i els alumnes de 12 a 20 anys, que realitzen
l’ESO o els diferents programes post-obligatoris.
Vaig conèixer la tutora de l’aula a on estaré ubicada i
alguns nens de la classe, que estaven jugant al pati. Vaig poder tenir-hi un
primer contacte i vam intercanviar algunes impressions.
Aquest primer dia em va anar molt bé per poder-me situar en
el context on hauré de portar a terme les pràctiques, fer-me una primera idea
dels professionals que hi treballen, de l’alumnat que atenen, del clima que s’hi
respira,...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada